1) скільки молекул міститься в: а)2 молях кисню, б) 0.1 молях води, в)0.1 молях водню, г) 4 молях вуглекислого газу
2) скільки атомів і молекул містить азот кількісттю речовини 2 моль
3) де більше молекул: у 3 г води чи в 4 г вуглекислого газу
4) у якій кількості нітратної кислоти міститься стількі ж молекул скільки їх у 7.04 г ортофосфатної кислоти?

2

Ответы и объяснения

2013-07-27T21:23:14+04:00





1) а) 2 * 6,02 *10(23) = 12, 04 * 10(23)   23 - степень
б)0,1 * 6,02 * 10(23)=  0,602 *10(23)
в) 0,1* 6,02 * 10(23) = 0,602 * 10(23)
г)4* 6*10(23)= 24,08* 10(23)

2)2 * 6,02 * 10(23) = 12,04 * 10(23)  - молекул, а атомов в 2 раза больше, так как молекула азота двухатомна (N2)
3) n(H2O) = 3/18 = 0,17 моль
    n(CO2) = 4/44= 0,09 количества вещества воды больше, значит и молекул больше.
4)n ( HNO3) = n(H3PO4) = 7,04/ 97 = 0.07 моль
N = 0,07*6,02* 10(23) = 0.42 *10(23)
Лучший Ответ!
2013-07-27T21:36:02+04:00


                1) скільки молекул міститься в: а)2 молях кисню, б) 0.1 молях води, в)0.1 молях водню, г) 4 молях вуглекислого газу                                                                                                         23                        23
N = Na x n          а) N (О2)= 6,02 x 10  x2 = 12,04 x   10
                                           23                        23
          б) N (Н2О) = 6,02 x 10  x 0,1 = 0,62 x   10
                                       23                        23
          в) N(Н2) = 6,02 x 10  x 0,1 = 0,62 x   10
                                         23                        23
          г) N (СО2) = 6,02 x 10  x 4 = 24,08 x   10


2) скільки атомів і молекул містить азот кількісттю речовини 2 моль
N = Na x n                      23                        23
           N (
N2) = 6,02 x 10  x  2 = 12,04 x   10молекул

                                      23                           23
           N (
N2) = 6,02 x 10  x  2
x  2= 24,08 x 10

3) де більше молекул: у 3 г води чи в 4 г вуглекислого газу
 N = Na x n      n = m / M
       n (Н2О) = 3/18 = 0,17 моль
                                        23                            23
           N (Н2О) = 6,02 x 10  x 0,17 = 1,0234 x 10 молекул
           n (СО2) = 4/44 = 0,09 моль
                                       23                            23
           N (СО2) = 6,02 x 10  x 0,09 = 0,5418 x 10 молекул

більше молекул у 3 г води;
или 
n (Н2О) =  0,17 моль    это больше, чем n (СО2) = 0,09 моль, а следовательно и больше молекул.

4) у якій кількості нітратної кислоти міститься стількі ж молекул скільки їх у 7.04 г ортофосфатної кислоти?
m (H3PO4) = 7,04 г                                     n =  m / M
N(H3PO4) = N(HNO3)            n (H3PO4)= 7,04/98 = 0,07 моль
n(HNO3) = ?

если  N(H3PO4) = N(HNO3)  следовательно  n (H3PO4) = n (HNO3)
 n (HNO3) = 0,07 моль