Укажіть родину квіткових рослин на коренях представнеків якої звичайно поселяються бульбочкові бактерії?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-07-19T13:06:06+04:00
Зорова сенсорна система служить для сприйняття та аналізу світлових подразнень, сприйняття величини, форми, кольору предметів, їх взаємного розташування. Через неї людина отримує до 90% всієї інформації про зовнішнє середовище.
2013-07-19T13:47:38+04:00
Клубеньковые бактерии поселяются на корнях бобовых. Они родом из  юго-западноазиатский центра происхождения. Это Малая Азия,Средняя Азия, Иран, Югозападная Индия. Извини, по украински не могу.