Бактерії живуть:

а)у клітинах різних живих організмах

б)тільки на харчових продуктах

в)у будь-яких природних умовах

г)скрізь, де немає прямих сонячних променів

Може бути тільки одна відповідь, вирішить будь-ласка, дуже потрібно

2

Ответы и объяснения

2013-07-11T00:23:03+04:00



Бактерії живуть:  в)у будь-яких природних умовах...

Лучший Ответ!
2013-07-11T00:26:18+04:00

 ну и  ответ  а подходит, и  в подходит, и г( т.к. некоторые бактерии света боятся) , но самый правильный ответ. я думаю  в будет.