розв)яжіть, по можливості, те що виділено червоним (там де знак питання) дуже треба))))))))))))................................

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Minsk00
  • почетный грамотей
2013-07-02T13:18:14+00:00

3)

4cos(2x-пи/6) = 0

cos(2x-пи/6) = 0

2x-пи/6 = пи/2+пи*n

2x = пи/2+пи/6+пи*n = 2пи/3 +пи*n

x = пи/3+пи*n

 

 

5) cos^2(x) +2sin^2(x)-cosx = 0

   cos^2x+sin^2x+sin^2x -cosx =0

       1+sin^2x-cosx =0

   1+(1-cos^2x) -cosx =0

2-cos^2x-cosx =0

cos^2x+cosx-2 =0

Замена переменных

y = cosx

y^2+y-2 =0

D =1+8 =9

 

 y1 =(-1-3)/2 = -2(не может быть так как IcosxI<=1)   y2 = (-1+3)/2 = 1

 

 cosx =1      

 x=2пи*n

 

 6) tg(пи/3-2x) = корень(3)/3 = 1/корень(3)

   пи/3-2x = arctg(1/rjкорень(3)) +пи*n

  пи/3-2x = пи/6+пи*n

  2x = пи/6 +пи*n

  x = пи/12 +пи*n/2

8) sinx-корень(3)cosx =0

Разделим уравнение на 2

(1/2)sinx -(корень(3)/2)cosx =0

sin(пи/6)sinx -cos(пи/6)cosx =0

cos(пи/6)cosx - sin(пи/6)sinx =0

cos(пи/6+x) =0

пи/6+x = пи/2+пи*n

 x= пи/3 +пи*n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-07-02T13:28:38+00:00

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,