Рівняння реакциї за схемою пертворень

Алюміній -> алюміній оксид -> алюміній нітрат -> алюміній гідроксид -> алюміній оксид

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-07-02T12:03:46+00:00

Al3+O2=Al2O3 

Al2O3+3N2O5=Al(NO3)3

Al(NO3)3+3NaOH=Al(OH)3+3NaNO3

Al(OH)3=Al2O3+H2O (реакция разложения, проходит при нагревании)

 
2013-07-02T12:18:48+00:00



Al-Al_2O_3-Al(NO_3)_3-Al(OH)_3-Al_2O_3\\1)4Al+3O_2=2Al_2O_3\\2)Al_2O_3+6HNO_3=2Al(NO_3)_3+3H_2O\\3)Al(NO_3)_3+3NaOH=3NaNO_3+Al(OH)_3\\4)2Al(OH)_3=Al_2O_3+3H_2O