(Літні вправи;сторінка 9,задача 2)

Тривалість життя лева 35 років. Це складає 7_10 від тривалості життя ведмедя. На скільки років довше може прожити ведмідь, ніж лев?

(потрібно повне рішення з відповіддю)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-07-01T13:08:32+04:00

35:7=5 років – це 1/10 тривалості життя ведмедя

5х10=50 років - живе ведмідь

50-35=15 років більше живе ведмідь за лева

Відповідь: на 15 років більше живе ведмідь, ніж лев.

2013-07-01T21:31:18+04:00

1) 35 / 7 * 10 = 50 років - тривальсть життя ведмедя

2) 50 - 35 = 15 років.

 

Відповідь: Тривалість життя ведмедя на 15 років доша за життя лева.