як зміниться число, якщо його спочатку зменшити на 30%, а потім збільшити на стільки ж відсотків?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-06-19T15:57:16+00:00

1) X - 0.3X = 0.7X

2) 0.7X + 0.7X*0.3 = 0.7X + 0.21X = 0.91X

2) X - 0.91X = 0.09X 

Ответ: уменьшится на 9 процентов

 

 

 

 

 

 

2013-06-19T15:59:01+00:00



було 100%

після зменшення на 30% стало 100*(100-30):100=70% від початкового значення

після збільшення на 30% стало 70*(100+30):100=91% від початкового значення

100%-91%=9% - на стільки зменшилось число