У двох пронумерованих пробірках видано розчини натрій хлориду і натрій сульфату. Визначте за допомогою характерних реакцій, у якій пробірці міститься кожний з цих розчинів.

решите пожалуйста. очень нужно

2

Ответы и объяснения

2013-06-17T22:07:24+04:00



В обидві пробірки треба додати барій хлорид: якщо в одній нічого не відбудеться,то це натрій хлорид, а якщо в іншій випаде білий осад,то це натрій сулбфат:Na_2SO_4+BaCl_2=2NaCl+BaSO_4 - білий осад

 

Лучший Ответ!
2013-06-17T22:20:14+04:00

либо можно добавить AgNO3
NaCl+AgNO3-->NaNO3+AgCl(желто-белый осадок) 
Na2SO4+2AgNO3-->2NaNO3+Ag2SO4(белый осадок)