Помогите пожалуйста!)

У якому рядку в усіх словах під час словотворення за допомогою суфікса -ськ(ий) відбувається зміна кінцевих приголосних основи:

а) ткач, Прага, Бахмач, Воронеж, Кременчук;

б) Буг, Кагарлик, латиш, інтелігент, Черкаси;

в) узбек, Запоріжжя, Острог, Золотоноша, пропагандист;

г) Рига, киргиз, баск, Череповець, турист?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • marlena
  • почетный грамотей
2013-06-12T10:29:47+00:00



в) узбек - узбеЦький

Запоріжжя - ЗпоріЗький

Острог - ОстроЗький

Золотоноша - ЗолотоноЗький

пропагандист - пропагандиський

2013-06-12T11:00:25+00:00



Ответ:в)

узбек-узбекский,

Запорожье,-запорожский

Острог-острожский

Золотоноша-золотоношский

пропагандист-пропагандистский