помогите составить 3 вопроса по тексту!!!

Ғалымдар қазақ графика тарихында төрт түрлі жазудың болғанын айтады.Руникалық жазуларды(Орхан-Енисей жазулары) Орта Азия халықтары біздің заманымыздың 5-7 ғасырларында қолданған.Араб графикасын 10-19 ғасырлар арасында пайдаланса.1929-1939 жылдар аралығында латын графикасы қолданылды.1939-1940 жылдардан бастап бүгінге дейін орыс жазуы (Кирилица) қолданылып келеді.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-06-06T12:25:25+00:00

Ғалымдар қазақ графика тарихында неше түрлі жазу болды?

Орта Азия халықтары біздің заманымыздың 5-7 ғасырларында қандай жазуларды қолданған?

Содан соң қандай графикасылары қолданылды?

2013-06-06T12:25:34+00:00

1)   Руникалық жазуларды (Орхан-Енисей жазулары) Орта Азия халықтары біздің заманымыздың қай  ғасырларында қолданған?

2) 1929-1939 жылдар аралығында қай елдің графикасы қолданылды?

3) 1939-1940 жылдардан бастап бүгінге дейін қандай жазу  қолданылып келеді?