текст-розповидь (5-7речень)яки свята святкують взымку и восены напышы про одне из ных СРОЧНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!СРОЧНО!!!!!!!!!!!ДО СЕВОДНИШНЬОГО ВЕЧЕРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

  • bon1
  • середнячок
2011-05-14T14:51:28+00:00

Петра Вериги (29 січня) -день поколіннячесних веригам апостола Петра. За проповідь учння ісуса Христа апостола Петра кинули до в*язниці,зв*язавши двома ланцюгоми.Уночі,напередодні суду,ангел Господній зняв із нього  

ланцюги-вереги і вивів Петра в*язниці.

    У цей день відзначали ослаблення льодового покрову на річках "на Петра Вереги розбиваються криги ". Вважали,що "на Петра Вериги-половина зими ".

 

Лучший Ответ!
2011-05-14T15:21:16+00:00

Взимку ми всі святкуємо Світле Свято Різдва Христового. Традицією цього свята є колядування. Кожна сім'я дотримується цієї традиції. Перед Різдвом у хати ставляться ялини. Це Світле Свято дарує нам радість та надію.

 Шануйте це Свято!