антонім до слова "чарівна", щоб не був образливим, щоб бул максимум 4 склади, і щоб наголос падав на 2 склад

2

Ответы и объяснения

2013-05-27T15:04:10+00:00

На мою думку це -не симпатична...Не думаю що антонім до слова Чарівна не буде образливим...) 

Лучший Ответ!
2013-05-27T15:16:40+00:00

А на мою думку, антонімом до слова чарівна є слово звичайна! Якраз це слово має 3 склади, наголос на 2 складі, воно не є образливим і найкраще підходить у даному випадку, аніж несимпатична, що є антонімом до слів симпатична та гарна.