Выполните задания:

1) Гүлдерін деген сөзге морфологиялық талдау жасаңдар.

2) Берілген сөздер сөз құрамына талдаңдар.

Байлығының, оқушысынан, арманымызда, құрметіне,бүлдіршіндерге.

2

Ответы и объяснения

2013-05-22T18:18:35+04:00

 

Гүлдерін-зат есiм ,дара ,негiзгi,жалпы,деретi,К.ж,Т.ж,Т,с

а отальное не помню

 

Лучший Ответ!
2013-05-22T18:20:28+04:00

1) Гүлдерін (нелерді?) - зат есім, негізгі, дара, деректі, жалпы, ғаламзат.

 

Гүл- негізгі түбір

дер- көптік жалғау

і -тәуелдік жалғау, жекеше түрі, 3 жақ

н -табыс септіктің жалғауы

 

2)Байлығының

байлық- түбір, ының- Ілік септіктің жалғауы

 

оқушысынан

оқ -түбір

у- жұрнақ

шы- жұрнақ

сы -тәуелдік жалғау

нан- шығыс септіктің жалғауы

 

арманымызда

арман- түбір

ымыз -тәуелдік жалғау

да жатыс- септіктің жалғауы

 

құрметіне

құрмет -түбір

і -тәуелдік жалғау

не- барыс септіктің жалғауы

 

бүлдіршіндерге

бүлдіршін- түбір

дер- көптік жалғау

ге- барыс септіктің жалғауы