Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-21T20:52:27+04:00
Росла фиалка. Вся такая красивая, с запахом карамели. Все очень любили этот цветок, ухаживали поливали его. Но почему то он стал гнить, никто не могу понять что с ним. На самом деле ему было грустно, потому что у него не было друзей. Ну тут ему принесли девочку-фиалку, и они сдружились. И росли очень очень долго. На них были ОЧЕНБ красивые большие цветочки.
  • ujghu
  • середнячок
2013-05-21T21:02:46+04:00

Фіалка - символ смутку, смерті, але водночас емблема пробудження природи. Я вважаю, неможливо знайти людину, яка б не зачаровувалася красою цієї неймовірної квітки. За народним сонником, фіалка приносить радість. Вона має здатність причаровувати.

Як на мене фіалка зачаровує своїми темно-синіми пелюстками, які нагадують безмежне небо. А крізь них, немов промінчик весняного сонця,  виглядають ніжно жовті пелюстки.