Треба текст: які речі українці прикрашають вишивкою? Для чого? Текст-розповідь. (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2011-05-07T17:36:01+00:00

     Багато речей українці прикрашають вишивкою.Це рушники, серветки, вишиванки,сорочки і українські костюми.Вишивку виготовляє сама людина. Вишитими рушниками прикрашають хати. Вишиті сорочки і вишиванки одягають на свята.Українська вишивка -це символ українського народу, рідного краю,де народилася людина.

Лучший Ответ!
2011-05-07T18:58:40+00:00

українці прикрашають вишиванкою: сорочки,спідниці,рушники,подушки.

зараз це не є дуже актуальним у нашому житті,так як,вишиванками майже не користують.

 колись кожен українець вмів вишивати.

на кожній вишивці різні малюнки,і в кожного своя історія.

дівчата коли виходили заміж були у вишиваних сорочках.

Вишиванка-це є символ нашої України