Ребята может кто знает про какое событие писал автор? Па сёлах і вёсках з’явіліся старцы- лірнікі, што апавядалі народу пра яго нядолю, пабеды казакаў і скорую гібель паноў. З вескі ў веску перадаваліся лісты Хмяльніцкака.. Дык народ слухаў.. збіраўся, радзіўся , браў тапор , касу ці рагаціну і ішоў ў лес , злучацца з дружынамі...

2

Ответы и объяснения

2013-05-18T23:56:35+04:00

В Ластоўскі “Кароткая гісторыя беларусі”

Лучший Ответ!
2013-05-18T23:59:14+04:00

Из "скорую гібель паноў" следует что речь идет о войне Сечи во главе с Хмельницким с Польшей.