Скласти розповідь про найкращі квіти . Вправа 254. Рідна мова, з клас, частина 2, М.С. Вашуленко, О,І. Мельничайко

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-18T10:59:03+04:00
  • Plye
  • середнячок
2013-05-18T11:17:50+04:00

Мені подобається перша весняна  квітка, пролісок. Росте вона в лісі. також пролісок- це лікарська квітка, яка занесена до червоної книги.Пролісок дуже запашна та гарна квітка, яка сповішяе нас що прийшла весна.

 Я вважаю що це найкраща квітка.