Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-17T15:15:01+00:00

- я вчора ходила в зоопарк!

- ой, це так чудово, а що ти там бачила?

- Ах, багато цікавого! 

- а точніше?

- ну відразу не згадати. Багато вражень. А, слонів зебр лише вів тигрів ведмедів 

- оц, як захоплююче!

2013-05-17T15:19:05+00:00

-Привіт!

-Здоров!

-Я була учора в зоопарку!Там було дуже цікаво!

-І кого ти там бачила?

-Слонів,мавпочок,тигрів,левів,птахів і і ще багато цікавого!

-Я так вважаю тобі сподобалось?

-Авжеж!