Даю багато пунктів !!!!

потрібно продовжити історію (можна коротко)

ЯК ПАВЛО СПИСАВ ЗАДАЧУ

Павло прийшов до школи стурбований. Вдома він довго сидів над за-дачкою і не зміг її розв'язати. Тепер він думав, у кого б списати задачу. Прийшла Зіна. Вона гарно розв'язувала задачі. Павло запитав у неї: «Зіно, скільки дій у задачі?» - «Три, - відповіла Зіна. - Хіба ти не розв'язав?» - «Не вийшло... Дай, Зіно, списати...»

Дівчинка дала йому свій зошит. У третій дії він помітив у Зіни помилку: там, де треба було написати 23, Зіна написала 32. До свого зошита Павло написав правильно, а Зіні не сказав, що в неї помилка.

Вчителька зібрала зошити для перевірки. Наступного дня вона сказала: «У Павла - п'ять. Молодець, Павле, гарно попрацював над завданням. А у тебе, Зіно, - чотири. Помилку допустила...» Зіна здивувалася. Вона...

2

Ответы и объяснения

2013-05-17T18:01:52+04:00

не могла повірити , що Павло не підсказав їй і не вказав на недолік. 

Лучший Ответ!
2013-05-17T18:33:43+04:00

була дуже ображена на Павлика.Вона йому дала списати задачу,а він помітивши помилку,не сказав їй цього.

Зіна ходила дуже засмучена,Павло зрозумів що дівчинка засмутилась через те що він не дав їй списати,і вибачився

Настрій після цього у Зіни став набагто кращий!