Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-16T23:51:23+04:00
Під час купання: Входьте у воду обережно, зупиніться і швидко зануртеся з головою на неглибокому місці. Не доводьте тіло до сильного ознобу. Купатися можна не більше 10-15 хвилин. Не переривайте купання частими виходами із води і не стійте мокрими на вітрі. При судомах не розгублюйтесь, намагайтеся утриматися на поверхні води, кличте на допомогу. Попавши у сильну течію, не боріться проти неї, а пливіть за течією,наближаючись до берега. Попавши у вир не розгублюйтесь, наберіть побільше повітря в легені, зануртесь у воду і сильним ривком в бік, за течією виходьте з виру та випливайте на поверхню. Не плавайте далеко від берега, не запливайте за попереджувальні знаки
2013-05-16T23:51:48+04:00

не бігать

не штовхаться

не кричать дуже голосно

не запливать на глибину без дорослих

не втоплять нікого