Якщо всі люди різні то...

Якщо ми не будемо поважати інтереси інших то ....

Якщо ми розумієм справедливість по різному то ...

Якщо ми розуміємо закон по-різному то...

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-16T21:26:48+04:00



1. то має різне світобачення та погляди на життя.

2. Дуже скоро станемо егоїстами.

3. То робимо різні вчинки

4. порізному його сприймаємо

 

 

 

 

 

 

2013-05-16T21:31:36+04:00



1.ми зможемо розвиватись по різному.
2.ми не зможемо бути толерантними і нам буде необхідно спілкування,а з невічливою людиною неприємно говорить.
3.ми відличаємося з инщим і не зможем добитися однієі мети,думки.
4.ми будимо робить всі разні вправи не розуміючи,що за ці справи може бути і можуть постродати не винні люди.