Задавайте вопросы к словам вот вопросы(Кім? не? қандай? қайда? қанша?)вот слова:Жиырма,адам, жер ,уйде,отыз бес,улкен,отан,бес,елу ,қалада,қарбыз,ащы,сатушы,базарда (всё)(просто задавайте вопросы)думаю для вас легко!прошууууууууууууууууууууууууууууууууууууууу!

2

Ответы и объяснения

2013-05-15T10:08:03+00:00

жер-не? уйде-қайда?отыз бес-қанша?улкен-қандай? отан-не? бес-қанша? елу-қанша ?қалада-қайда?  қарбыз-не? ащы,сатушы-кім? базарда-қайда? жиырма-қанша?адам-кім?

Лучший Ответ!
2013-05-15T12:28:32+00:00

Жиырма-қанша,адам-кім,жер-не ,уйде-қайда,отыз-қанша бес-қанша,улкен-қандай,отан-не,бес-қанша,елу-қанша ,қалада-қайда,қарбыз-не,ащы-қандай,сатушы-кім,базарда-қайда

сделай лучшим плиз и поблагодари