Ответы и объяснения

2013-05-14T18:21:54+00:00

По русски можно плиз а то я не чё не понял

Лучший Ответ!
2013-05-14T18:28:01+00:00

Дон Кіхота вважають символом нескореного духу, взірця  високого служіння правді та готовності до самопожертви заради істини, добра і справедливості. Сервантес зробив героєм свого твору не багато аристократа а збіднілого ідальго,бо засуджує життя верхівки. Шукає здоровий глузд і здорові сили у середовищі селян і збідніх дворян.

  Я вважаю Дон Кіхоти потрібні завжди, адже вони роблять наше життя світлішим і добрішим. Як це робив сам герой твору Сервантеса.