Ответы и объяснения

2013-05-14T17:31:09+00:00

пасха це дуже велике свято . зазвичай в цей день ходять до церкви .на пасху буде гріх якщо ти не спечеш пасху .то говорять яка буде пасха такий й буде рік . в цей день близькі люди можуть зустритися та видмитити разом . а також в це свято неможна варитися та прибирати . в  день святої пасхи є багато звичаїв . ось таке свято пасха !!!

 

Лучший Ответ!
2013-05-14T17:35:43+00:00

На мою думку,Пасха - це світле свято.Перед Пасхою я завжди допомогаю матусі з виробленням пасочок.Але найбільше мені подобається розфарбовувати крашанки.Це дуже сильно мене захоплює,адже у розфарбуванні діє тільки твоя фантазія!

Завжди на Пасху я йду до церкви.

Я тепер з нетерпінням чекаю наступної Пасхи!