З одного міста до другого ,відстань між якими 144 км,мотоцикліст виїхав зі швидкістю 48 км/год.Назад він повертався зі швидкістю 24 км/год.Яка середня швидкість мотоцикліста?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-14T15:47:18+00:00

1) 144 : 48 = 3 часа - ехал мотоциклист туда

2) 144 : 24 = 6 часов ехал мотоциклист обратно

3) 144 + 144 = 288 км - проехал мотоциклист всего

4) 3 + 6 = 9 часов мотоциклист был в пути

5) 288 : 9 = 32 км/час - средняя скорость мотоциклиста

2013-05-14T17:11:33+00:00



144/48=(3ч )ехал туда

144/24 =(6)ч ехал обратно

3+6=9(ч) был в пути

144+144 = 288 (км) всего проехал

289/9 =32(км\

гдето так