Першого дня бригада відремонтувала 29 м шосейної дороги,другою-34 м,а третього-на 28 м менше,ніж першого і другого днів разом.Скільки метрів дороги відремотувала бригада третього дня?

2

Ответы и объяснения

2013-05-14T18:50:30+04:00

1) 29+34=63(М)- ДОРОГИ ВІДРЕМОНТУВАЛИ 1 І 2 ДНЯ РАЗОМ.

2) 63-28+35(М)-ДОРОГИВІДРЕМОНТУВАЛИ 3 ДНЯ

 

 ВІДПОВІДЬ: ТРЕТЬОГО ДНЯ ВІДРЕМОНТУВАЛИ35 М ДОРОГИ

 

 

Лучший Ответ!
2013-05-14T18:54:14+04:00

1)29+34=63(м)-дороги выдремонтували за 1 і 2 день разом

2)63-28=35(м)-дороги було відремонтовано за 3 день

Відповідь: 35 метрів дороги відремонтували третього дня