Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-14T18:51:06+04:00

Як відомо, людський організм треба тренувати. Тоді він буде виносливіший та стійкіший до зовнішніх подразників і людина буде менше хворіти. Якщо займатись своїм організмом, опікати його та загартовувати, можна буде перестати турбуватись про можливі застуди взимку, або при зміні погодних умов.

Я загартовуюся різними способами: зранку обливаюся холодною водою, влітку приймаю сонячні, повітрянні й водянні ванни. Дотримуюся також правильного раціону харчування, і добре відпочиваю.

2013-05-14T19:39:28+04:00

Щоб бкти злоровим,потрыбно змыцнювати свый органызм.Щодня я проводжу багато часу на свіжому повітрі.Завжди пам"ятаю що одяг повинен відповідати погоді і порі року.Влітку я загартовуюсь,коли купаюсь і плаваю на річці.Загартовує мене і сонце.Але потрібно пам"ятати правила перебування на сонці.Я загартовую свій організм,щоб завжди бути здоровою(здоровим) і веселою(веселим).