Робітник обточував 1 кільце за 55 хвилин, а після вдосконалення верстата - за 37 хвилин. На скільки менше часу витратить робітник на обточування 5 кілець?

2

Ответы и объяснения

2013-05-14T07:38:07+00:00

1) 55*5=275(мин)-на старом станке

2)37*5=185(мин)-на новом станке

3)275-185=90(мин)

Ответ: потратит на 90 минут меньше.

Лучший Ответ!
2013-05-14T07:43:15+00:00

1) 55*5=275(мин)на старом станке.

2)37*5=185(мин)на новом станке.

3)275-185=90(мин)