Ответы и объяснения

2013-05-13T19:02:40+00:00

Прапор нашої країни - древній символ. Пішов він ще від давніх наших предків. За найпоширенішею легендою жовтий колір символізує дозрілі жита, а синій - голубе небо.

 

Лучший Ответ!
2013-05-13T19:18:17+00:00

Державний Прапор України - стяг із синьої (або блакитної) і жовтої (або золотої) смуг. За походженням це кольорове сполучення - від символіки Галицького Королівства, яка в свою чергу має скандинавське походження. 

Найбільш поширене його трактування - блакитне Українське небо над ланами золотого збіжжя.