Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-13T22:00:06+04:00

Лето-я думаю это самое чудесное время года.наступят долгожданые каникулы. можно ездить на речку,любоваться природой,играть в различные игры.позади учебные будни,уроки.

  • Участник Знаний
2013-05-13T22:34:03+04:00

Жазда мен лагирге барамын. Сосын табигатка кыдыруга барамын. Жаз мен ушин оте жаксы. Жазда кундер оте жылы болады. Мен озенге шомылуга барамын. Мен жазды жаксы коремин.