Ответы и объяснения

2013-05-13T16:18:35+00:00

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Лучший Ответ!
2013-05-13T16:22:57+00:00

Перепілка- це птах родини фазанових один з кількох десятків видів під загальною назвою перепілка. Назва перепілка також застосовується до деяких представників зубчастодзобих куріпок. Це зазвичай невеликі пухкі сухопутні птахи , харчуються насінням але іноді полюють на комах на подібних дрібних тварин. Гніздяться на землі та зазвичай здатні лише до нетривалого польоту. Вони дуже красиві. Мені вони всі види дуже подобаються. Я люблю перепілок.