Пліз!!!написати розповідь на тему як ти піклуєшся про свої зуби!!!

2

Ответы и объяснения

2013-05-13T13:47:29+00:00

кожного ранку я починаю свий день стого що йду до ванои кимнати почистити свои зуби,ем небагато сладкого бо цешкодить твоим зубам...и так дали

Лучший Ответ!
2013-05-13T13:50:06+00:00

Кожна людина починає свій день з того, що потрібно почистити зуби. Я теж кожного ранку чищу свої зуби, бо мрію мати Голівудську посмішку. З початку потрібно підготувати улюблену пасту та щіточку. Цей процес займає в мене 3 хвилин мого ранку, саме скільки часу потрібно для того щоб ретельно почистити зуби.

Спочатку потрібно ретельно почистити зовнішні поверхні усіх лівих зубів, потім передніх, згодом жувальні поверхні верхніх, потім нижніх зубів, далі внутрішні поверхні зліва, спереду, справа, верхніх зубів, потім так само нижніх. Раджу чистити зуби вранці та у вечорі, тоді ваша посмішка буде бійсно Голівудською.