Чому птахів треба берегти? Напиши про це текст-міркування (5-7 речень).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-05-01T20:45:14+04:00



Україна багата на птахів.  Але вони не лише дарять нам радість від свого співу. Птахи дуже потрібні. Вони винищують шкідливих комах, зберігаючи дерева та наші врожаї.  А ще хижаки їдять деяких з них. Після смерті вони, як і все живе на Землі, удобрюють грунт. Без птахів природа була б набагато бідніша. Тому їх треба берегти, як і усе що росте на нашій Землі.

2011-05-01T20:45:50+04:00



Усе живе пов"язане між собою.А,раз так,то все живе треба берегти.Так і птахи пов"язані з людиною і допомагають їй.Птахи - це перші помічники у боротьбі з гризунами та комахами.Завдяки птахам наші сади такі квітучі.А як чудово співають птахи ! Дуже приємно спостерігати за їх польотом.Треба берегти птахів.