Составить примеры на казахском виды етіс етіс негізгі етіс ортақ етіс өзгелік етіс ырықсыз етіс өздік етіс на каждый вид по примеру!!!

2

Ответы и объяснения

2013-05-12T19:32:55+04:00

өздік етіс-жуынды,таранды,киінді

өзгелік етіс  -жаздыр,айтқыз,оқыт,көрсет

ортақ етіс-жазысты,бөлісті,оқысты

ырықсыз етіс -аударылды,алынды

негізгі че то не припомню

Лучший Ответ!
2013-05-12T22:38:56+04:00

өздік - қосынды, көрінді

өзгелік - сөйлеткізді, алдырды, айттырды

ортақ - айтысты, сөйлесті

ырықсыз - қойылды, жиналды

негізгі -  қорғау, сүйеу