у які ігри ти з друзями любиш грати?

сьогодні або зарас пліззззз

на перед дякую

2

Ответы и объяснения

2013-05-12T13:42:14+00:00

ми раніше любили грати в чехарду але тепер граємо в піонербол

Лучший Ответ!
2013-05-12T13:43:27+00:00

В своєму дворі я багато граюся із друзями. Адже дитинство не вернеш. Ми придумаємо багато різних ігор. Щоб було веселіше ми скликаємо і дорослих. З друзями ми любимо грати такі ігри як: хованки,козаки-розбійники та багато інших.

Та найбільше мені подобаєтся (вибирай на свій смак) це дуже цікава гра, яку захочуть бавитись усі.