Яблука зібрали в три кошика: у перший--5 кг 800 г, у другий--6кг 100г, у третій--6кг 400 г. Яка середня маса одного кошика з яблуками?

2

Ответы и объяснения

2013-05-12T14:37:14+04:00

6100 г. Или 6 килограмм и 100 грамм. Складываем 5800+6100+6400 и делим на 3.

6100. Або 6 кілограм і 100 грам. Складаємо 5800 +6100 +6400 і ділимо на 3.

Лучший Ответ!
2013-05-12T14:40:09+04:00

1)5кг800г+6кг 100г+6кг 400г=18кг 300г                    2)18кг 300г:3=6кг 100г