Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-12T12:36:55+04:00

святкують дуже весело.

На моє день народження я запрошую рідних та друзів. Вони завжди погоджуються. Коли гості заходять то вітяють з днем народження і дарують подарунки. Мені дуже подобаються подарунки. У нашій сім'ї прийнято так: доки іменинник не сяде за стіл, то ніхто з гостей не має права сідати. Святкуємо ми моє день народження дуже весело. Граємо в різні ігри, танцюємо під різну музику, співаємо та фотографуємося. Коли гості розходяться то мені стає трохи сумно, що свято закінчилося. Але я задоволення жду наступного день народження!

2013-05-12T12:37:16+04:00
Накрывают стол. дарят подарки. кушаем. они говорят тост.
2. едем в кино, например. смотрим фильм, потом гуляем по городу.