закупили 42,4 т. моркви.Через деякий час з'ясувалось, що моркви залишилось 40,1 т. Визначте відсоток усушки моркви.Відповідь округліть до десятих

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-10T20:23:50+00:00

42,4-40,1=2,3

42,4:100=0,42 (нахождение процентов)

0,42*5==2,1 (это 5 десятых)

если 0,42*6=2,52 ( нам не подходит, потомучто это больше чем 2,3)

 

 ответ: 0,5% или 5 десятых

 

 

 

 

 

2013-05-10T20:56:17+00:00

42,4-40,1=2,3(т.)-высохло

42,4:100=0,42

0,42•5=2,1

Получается 0,5%.