1)Молекулярну будову мають речовини

а)залізо

б)вода

в)кухонна сіль

г)спирт

2)Суміш порошку крейди з водою можно розділити ....(2 способи)

2

Ответы и объяснения

2013-05-10T19:32:01+04:00

1)Молекулярну будову мають речовини

б)вода

г)спирт

2)Суміш порошку крейди з водою можно розділити двома способами :  відстоюванням та фільтруванням.

 

 

Лучший Ответ!
2013-05-10T19:36:10+04:00



1) Молекулярна будова має - вода

Куховарська сіль - іонну будову

Залізо - металеве будова

 

2) Суміш крейди з водою це неоднорідна суміш речовин, оскільки частинки речовини крейди видно неозброєним оком. Тому розділити можна відстоюванням або фільтруванням.