переведите на казахский правильно : Жили были котёнок и мышка.Они были лучшими друзьями.Котёнок жил в доме,а мышка в старом сарае.Однажды ночью когда был сильный дождь и гроза сарай разрушился.Мышонок пошёл жить к котёнку.С тех пор они жили вместе и оставались лучшими друзьями!

2

Ответы и объяснения

2013-05-10T16:02:08+04:00

Мысық пен тышқан өмір сүрген болатын. Олар жақын достар болған. Мысық үйде, ал тышқан ескі сарайда тұрды. Бір күні қатты жаңбыр жауып , найзағай ойнағанда сарай қирады. Тышқан мысықтын үйіне барып тұрды. Содан екеуі бірге тұрып, жақын дос болып қала берді.

Лучший Ответ!
2013-05-10T17:07:59+04:00

Бір күнде мысық пен тышқан болды. олар ең жақсы достар болған.мысық үйде тұрды,ал тышқан сарайда түрған.бір күні қатты жаңбыр мне найзағай болғанда сарай бұзылып кетті.тышқан мысықтын үйіне түруға барды. осы кезден бастап мысық пен тышқан бірге тұрып, ең жақсы достар болып тұрды