Скласти поширений діалог на будь-яку тему з займенниками .СРОЧНО ПОСТАВЛЮ ЛУТШОЕ

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-09T21:12:22+04:00
- Я навіть не знаю куди поїду цього літа на канікули
- А я вже давно мрію про свою подорож
- Цікаво і куди ж це ти поїдеш . Можливо у Францію чи Індію
- та ні , я як патріот своєї держави хочу в табір у Карпатських горах
- і що ж ти будеш там робити ?
- як що , стільки багато цікаво у горах.
- розкажи й мені
- наприклад смажити шашлики , знайомитись з лісовими духами , блукати зарозшими стежками гір
- ти так Смачно розповів, що й мені запахло смаженим м'яском
- А скільки нових приятелів я зустріну
- так . Певно багато дітей з усієї України хочуть потрапити туди
- Звичайно , адже окрім блукань горами нас чекають захопливі та пізнаючі екскурсії , та багато - багато конкурсів та ігор
- мені вже стає цікаво . А коли запланована ця поїздка
- звичайно цікаво . Я їду з 12 червня .
- А скільки вона триває
- це залежить від твого бажання . Може тривати й тиждень , а може і місяць . Якщо хочеш їдь зі мною , ти не пошкодуєш
- я обов'язково запитаю батьків, бо я також хочу мандрувати Карпатськими горами
- запитай , адже двом й веселіше !!!
2013-05-09T22:22:40+04:00

-Привіт!

-Привітик!

-Як в тебе справи?

-В мене?Прекрасно!А в тебе,друже?

-В мене теж.Як там твої батьки.

-Тато захворів.Мама працює.

-Він бідний,твій тато.Й вона,твоя матуся,бідна!А як твій песик?

-Гаразд.Воно таке мале -це чуденя!

-Передавай вам усім привіт!

-Стій!А про себе не хочеш щось розповести?

-В мене гаразд.Ми їдемо завтра в Крим.Я дуже щасливий!

-Счасти тобі!Пока,до зустрічі!

-Й тобі!Бувай!