Велосипелист їхав 3 год з однаковою швидкістю. Якщо він проїде ще 6 км, його шлях дорівнюватиме 45 км. З якою швидкістю їхав велосипелист.

2

Ответы и объяснения

2013-05-09T10:46:32+04:00



45-6=39 км

39/3=13 км/год - швидуість

....................................................

Лучший Ответ!
2013-05-09T10:52:24+04:00

1) 45 - 6 = 39(км.) - проїхав велосипедист.
2) 39 / 3 = 13(км./год.)
Відповідь: Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год.