текст розповидь про те, у яки игри ти любиш грати з друзями 5-7 реченьна украйнском. будь ласка не пишить про фудбол

2

Ответы и объяснения

2013-05-08T15:37:57+00:00

я люблю грати в хованки.

мені подобається ховатися від своїх друзів.

мене зазвичай шукають довше за всіх.

а коли знаходять запитують, як я так добре сховалася.

я відповідаю, що потрібно засісти в темний куточок, і причаїтися, а потім чекати коли тебе знайдуть!

Лучший Ответ!
2013-05-08T15:41:44+00:00

Я люблю грати в різні ігри. Але без друзів мені грати сумно, а з ними весело. Ми полюбляємо грати в гру "Світлофор". В цій грі ведучий повертається в іншу сторону від гравців, і каже колір. Якщо в гравця він є на одязі він переходить і ведучий його не ловить, а якщо немає, тоді мусить перебігти щоб ведучий не зловив нв іншу сторону.Також ми граємо в гру "Лови". В цій грі ведучий ловить гравця і якщо зловить то ведучий стає гравцем, а гравець ведучим. От в які веселі ігри ми граємо в вільний час.