Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-08T15:38:08+04:00

Моя сім*я

 

У моїй родині знаходяться самі найближчі мені люди.Їм можна довіряти,звернутися за допомогою.Вони підтримають мене,зрозуміють.За це я їх дуже ціную та люблю.Батьки можуть мені допомогти з домашнім завданням.А старший брат завжди мене розвеселить,коли сумно.На вихідних ми часто їздимо на природу.На природі ми граємо усі разом у різні ігри,відпочиваємо.

Я впевнений - мої батьки найкращі у світі!

  • Участник Знаний
2013-05-08T16:01:10+04:00

Я дуже люблю свою сім'ю. Мама дуже добра, чуйна, гарна людина. Вона мене похвалить, якщо я зроблю щось хороше, не сварить за погані отмітки. Завжди вислухає та підтримає мене. Тато сильна, гарна, добра, кмітлива людина. Він мені допомагає в будь - якій справі, не сваритьчерез дрібниці. Сестра - це людина якій я можу розповісти все - все на світі, вона нікому не розповість мою таємницю. Вона дуже креативна, гарна, добра, та просто найкраща сестра у сьому білому всесвіті. Брати сильні, гарні, добрі люди, якщо мене хтось кривдить вони розберуться з цією проблемою. В мене найкраща сім'я у всьому всесвіті! Я дуже пишаюсь таким скарбом. А про себе я можу сказати, що я людина яка живе, людина з серцем, з відкритою душею та гарними намірами.