Лисиця за 5 год. пробігла по лісі від нори 40 км.(за кожну годину пробігла однакову кількість км.),вполювала здобичі і повернулася до нори тією ж дорогою зі швидкістью на 3 км\год. меншою.Скільки часу витратила лисиця на повернення до нори?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-08T08:41:09+00:00

1)40:5=8(км/год)  скорость лисицы

2)8-3=5(км/год) скорость лисицы когда она возвращалась

3)40:5=8(год) потратила лисица на возвращение в нору

Ответ: 8 годин

2013-05-08T10:54:57+00:00
1)40:5=8(км/год)скорость лисицы
2)8-3=5(км/год)скорость возвращения
3)40:5=8(год)
Поблагодари!:3