Твір на тему виховану людину впізнають по йй розмові допоможіть потрібно на завтра

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-05-07T15:24:44+00:00

 Вихована людина  -добра людина.Вона завжди говорить добре .Завжди привiтаеться,вибачеться,допоможе.Вона нiчого поганого i злого робити не буде.Я теж  страраюсь бути вихованим.

2013-05-07T15:36:26+00:00

Вихована людина завжди говорить щири слова,доброзичлеви, приемни та  виховани.Людина яка це говорить завжди досягае всього у жити.Цю людину поважають та люблять та пиклуються .Вона приходить до магазину и говорить дайте будь ласка або спасиби тоди пордавця  буде приемний настрий. Будьте вихованою людиною и тоди довас також будуть также видноситись.