Напишите пожалуйста діалог на тему "Діалог в автосалоні" до 10 реплік. спс

Очень срочно . Актуально до 8 утра.

2

Ответы и объяснения

2013-05-06T21:26:55+00:00
-добрий день, мене звати cradleech, чим можу вам допомогти?
-добрий день! Мене цікавить це авто.
-так, гарний вибір, якраз саме на цей автомобіль у нас акція "зимові шини у подарунок"
-як гарно! А скільки воно коштує?
-29000 евро, можно у кредит
-підкажіть будь ласка, яка в нього швидкість?
-до 260 км/год
- так, мені подобається, я думаю, що треба оформляти.
-воно ще є у двох кольорах - "металік" та "небесний" (любые цвета )
- о, дуже добре, а чи є "металік"?
-так, саме сьогодні його привезли. Підемо оформляти?...

Тут 11 реплик, я думаю, что ты что-то уберешь))
Лучший Ответ!
2013-05-07T01:32:37+00:00



- Доброго дня! Ми раді вітати вас у нашому салоні! Я - ваш консультант Піявкін, чим я можу вам допомогти?
- Добрий день! Я хочу придбати невеликий економічний автомобіль для своєї дружини...
- О, ви звернулись до нас дуже вчасно! Саме зараз ми можемо запропонувати вам дві чудові моделі. Ось подивіться: Матіз, ця модель була визанан автомобілем року у кулькох європейських країнах одночасно. Незважаючи на невеликі розмури, у ньому досить просторий салон, клімат-контроль, автоматична коробка передач, розхід палива всього 5,5 л на 100 км. Зараз у нас доступні моделі жовтого, яскраво-червоного та чорного кольорів.

- Гарненький - цей червоний сподобається моїй дружині! А скільки коштує?
- 57000 гривень
- Зрозуміло... А інша модель?

- Це Ніссан Мікра. Подібний до Матіза за параметрами, розхід пального трохи нижчий, багажник трохи більший, теж автомат... Ціна 61000.
- А кольори?

- "Мокрий асфальт", білий, чорний, вишневий
- А можна спробувати проїхатись на ньому? Меня ця модель навіть більше подобається, ніж Матіз, особливо отой вишневий.

- Так, звичайно, ось ключі...