Розв"яжіть без рівняння....На двох поличках стояло 60 книжок. Коли з першої полички взяли 16 книжок, а з другої на першу переставили 5 книг, то на ній залишилося 10 книг. Скільки книг було на кожній поличці спочатку? Коротка умова обов"зкова...

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ShuMaksik
  • почетный грамотей
2013-05-06T22:40:21+04:00

10-5+16=21 книга была на первой полке

60-21=39 книг было на второй полке.

 

 

2013-05-06T22:58:34+04:00
1)10-5=5
2)5+16=21(кн.)-на I полке
3)60-21=39(кн.)-на II полке