Із 7 кг свіжих ягід шипшини виходить 2 кг сушених. Скільки кг сушених ягід можна отримати з 91 кг свіжих?

З ПОЯСНЕНЯМ!!!!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-05-06T11:09:04+04:00

7 кг свежих   ---->  2 кг сушеных

91 кг cвежиг  ---->    X

////////////////////////////////

X = (91 * 2) : 7 = 26

ОТВЕТ: 26 кг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013-05-06T11:10:24+04:00

2:7=2/7-отношение свежих к сушеным

91*2/7=26кг-сушеных ягод

* (умножение)