На двох кущах сиділо 10 метеликів.Коли на перший прилетіло ще 4, то на обох кущах метеликів стало порівну.Скільки метеликів було на кожному кущі спочатку?

2

Ответы и объяснения

2013-05-05T17:07:26+04:00

х - на первом, у - на втором

х+у = 10, х+4= у 

Подставляем второе уравнение в первое:

х + (х+4) = 10

2х+4=10

х=3

Тогда у = х+4 = 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лучший Ответ!
2013-05-05T17:19:10+04:00



10+4=14(мет) - стало на двох кущах разом

14:2=7(мет) - стало на кожному кущі

7-4=3(мет) - сиділо на І кущі

Відповідь: на першому кущі сиділо 3 метелики, а на другому - 7.